Iskanje po straneh
|
Pravila_M PIRAMIDA 2025
· Vsak igralec lahko na dvoboj izziva prvega ali drugega igralca pred seboj, torej v levo. · Izziv velja kot vložen z vpisom na VIBER v obliki »IZZIV - PRIIMEK IZZIVALCA – PRIIMEK IZZVANEGA«. · dvoboj mora biti odigran najkasneje v 7 dneh · izzivalec, ki izgubi dvoboj, ima pravico ponovno izzivati istega igralca najprej po 7 dneh od odigranega dvoboja. SPLOŠNA PRAVILA 1. Rezultat je veljaven samo, če se dvoboj odigra na teniških igriščih v Mlačci. 2. V kolikor se igralca ne dogovorita drugače, glede poteka samega dvoboja veljajo ista pravila, kot v ligi TK Mojstrana, s tem da nove žoge prispeva izzivalec. 3. Končna vrstitev na lestvici piramide velja, če ima igralec odigrane skupno najmanj 3 dvoboje 4. Igralec je lahko izločen z lestvice piramide, vkolikor · zavrne oz. po lastni krivdi ne odigra 3 izzive · v 30 dneh ne opravi nobene aktivnosti v zvezi s tekmovanjem 5. Zadnji dvoboj v Piramidi je lahko odigran na dan nedelja, 28.9. 6. Nagradni sklad Piramide je 500 eur (*v primeru, da bo po obstoječih pravilih tekmovanje končalo najmanj 15 tekmovalcev):
7. V prihodnosti možna modifikacija sistema, predlogi bodo dobrodošli. 8. Komisar Piramide in kontaktna oseba: Aleš Gračnar, gracnar.ales@gmail.com, tel. št. 041 774 939 9. Komisija za reševanje sporov in nejasnosti: Aleš Gračnar, Aljaž Lukman in Tedej Sedžek IZZIVANJE IGRALCEV 10. Napredovanje igralcev poteka po liniji v vsaki vrsti od desne proti levi, od spodaj navzgor. Vsak igralec lahko na dvoboj izziva prvega ali drugega igralca pred seboj, torej v levo. 11. Izziv velja kot vložen ob objavi izziva na Viber in sicer v obliki »IZZIV - PRIIMEK IZZIVALCA – PRIIMEK IZZVANEGA«. Za vložitev izziva se šteje trenutek objave. 12. Izzivalec mora poleg vloženega izziva isti dan tudi osebno kontaktirati izzvanega ter pričeti dogovor o terminu dvoboja. V nasprotnem primeru se ob scenariju neodigranega dvoboja izzvani igralec lahko sklicuje na nespoštovanje pravil izziva s strani izivalca. 13. Ni možno izzivati igralcev, ki imajo že evidentiran izziv ter čakajo na dvoboj in sicer vse do trenutka objave rezultata tega dvoboja na Viber grupi. Tak izziv ne velja in se zbriše. 14. Izzivalec je dolžan izzvanemu igralcu ponuditi najmanj 3 termine znotraj predpisanega roka. V nasprotnem primeru se v primeru neodigranega dvoboja krivda pripiše izzivalcu in le-ta izgubi eno mesto na lestvici. 15. Izziv se lahko zaključi samo na enega od naslednjih načinov: · ZMAGA IZZIVALCA – igralca zamenjata mesti · PORAZ IZZIVALCA – stanje na lestvici nespremenjeno · IZZVANI IGRALEC NE ODIGRA DVOBOJA – igralca zamenjata mesti · DVOBOJ NI ODIGRAN PO KRIVDI IZZIVALCA – izzivalec pade eno mesto 16. Igralec, ki izgubi dvoboj, ima pravico ponovno izzivati istega igralca najprej po 7 dneh od odigranega dvoboja. 17. V primeru, ko se zaradi okoliščin, na katere tekmovalca ne moreta vplivati, vrstni red na lestvici med oddanim izzivom in izvedbo dvoboja spremeni ter je razlika med tekmovalcema več kot dve mesti in v novih okoliščinah ne bi moglo priti do izziva, se dvoboj vseeno opravi, saj velja stanje na lestvici v trenutku izziva. 18. O vsaki sporni situaciji glede upoštevanja določil tega poglavja, ki jo ne moreta rešiti igralca sama, o tem obvestita vodstvo Piramide, ki odloči o primeru. ROKI ZA ODIGRANJE DVOBOJA 19. Rok za odigranje dvoboja začne teči ob vložitvi izziva na Viber in sicer mora biti dvoboj odigran najkasneje v 7 dneh od trenutka vložitve izziva (izjemoma komisar lige lahko podaljša rok, npr. dež, ipd….) 20. O vsaki sporni situaciji glede upoštevanja določil tega poglavja, ki jo ne moreta rešiti igralca sama, o tem obvestita vodstvo Piramide, ki odloči o primeru. SPOROČANJE REZULTATOV 21. Rezultat dvoboja mora zmagovalec objaviti neposredno po dvoboju, najkasneje isti dan na Viber v obliki »PRIIMEK IZZIVALCA – PRIIMEK IZZVANEGA – REZULTAT«, v nasprotnem primeru se smatra, da je dvoboj izgubil. 22. V primeru neodigranega dvoboja v predpisanem roku igralca obvestita vodstvo tekmovanja o krivcu za neizvedbo, da le-ta lahko ukrepa. 23. V primeru zmage izzivalca, le-ta lastnoročno, neposredno po dvoboju izvrši premik položajev na piramidi. 24. Vsako spremembo položajev na tabeli mora zmagovalec dvoboja takoj javiti na Viber in sicer na način, da poleg rezultata dvoboja objavi razločno fotografijo tabele, ki služi vsem udeležencem tekmovanja kot ažurna in merodajna situacija o stanju na lestvici. Ta fotografija (do nove objave) velja kot trenutno veljavna lestvica PIRAMIDE. ODSOTNOST TEKMOVALCA 25. Igralec lahko v tekoči sezoni uporabi eno možnost za odsotnost za največ 14 dni (zadnji možen dan odsotnosti je 31.8.), vendar v tem času ne sme odigrati nobenega drugega teniškega dvoboja, tako ligaškega, kot tudi prijateljskega (računamo na fair-play). V tem času igralec ni na voljo za odigravanje tekem Piramide. Vmes lahko prejme izziv, vendar se 7 dnevni rok za izvedbo dvoboja začne šteti s prvim dnem po končanju odsotnosti. Odsotnost se sporoči na Viber v obliki »IME IN PRIIMEK – DATUM ZAČETKA IN KONCA ODSOTNOSTI«. Samo tako sporočen podatek velja kot opravičljiv razlog uporabe instituta »odsotnosti« . 26. V času ostalih morebitnih odsotnosti je igralec kljub temu na voljo za izzivanje. 27. V primeru daljše poškodbe ali odsotnosti se lahko, izjemoma, po presoji vodstva tekmovanja, igralcu zamrzne mesto na piramidi. 28. O vsaki sporni situaciji glede upoštevanja določil tega poglavja, ki jo ne moreta rešiti igralca sama, o tem obvestita vodstvo Piramide, ki odloči o primeru. JOKER 29. Igralec lahko enkrat v sezoni (najkasneje do 15.7.) ob izzivu vloži JOKERJA, kar pomeni, da lahko v tem primeru izziva kateregakoli tekmovalca pred njim, razen prvih 3 rangiranih. 30. Igralci lahko JOKERJA vložijo po 1 odigranem dvoboju po rednih pravilih 31. Jokerja se vloži z vpisom izziva na Viber v obliki »JOKER - PRIIMEK IZZIVALCA – PRIIMEK IZZVANEGA«. 32. Izzivalec se v primeru zmage pomakne na mesto pred izzvanega igralca. 33. Igralec, ki je vložil JOKERJA, se v primeru poraza pomakne na lestvici 3 mesta nižje, kot je bil. INFORMIRANJE, OBVEŠČANJE 34. Komunikacijski kanal in informacijski panel za tekmovanje Piramido je viber grupa »PIRAMIDA2025« Na grupo se obvezno sporoča IZKLJUČNO IN SAMO: · Izziv – objava imena igralca, ki je izzvan (objava velja kot vložen izziv, dodatno še tel. kontakt med udeležencema) · Rezultat (objavljen mora biti neposredno po dvoboju) · Razločna fotografija tabele po vsakem opravljenem premiku položajev · Odsotnosti · Napoved JOKER-ja · Obvestila vodstva tekmovanja (označena bodo z #piramida) 35. Obvestila na grupi »PIRAMIDA« naj bodo v enotni obliki, kot je predvideno v zgoraj navedenih rumeno obarvanih točkah pravil tekmovanja za posamezen primer sporočanja. 36. V prostorih TK Mojstrana je obešena tabla – piramida z znaki udeležencev. Premik položajev na tabli izvrši izzivalec - zmagovalec neposredno po dvoboju. Vse ostale premike, ki niso posledica odigranega dvoboja, je dovoljeno izvrševati vodstvu tekmovanja oz. po pooblastilu vodstva tekmovanja. 37. Na Viber bo zaradi preglednosti na vsake nekaj dni objavljena tabela trenutnih izzivov, izidov, aktualnih odsotnosti, sicer pa bodo vse te informacije kronološko razvidne tudi na Viber. 38. OSTALIH VSEBIN NA VIBER NI DOVOLJENO OBJAVLJATI (npr.dogovarjanje za dvoboje, komentiranje dvobojev), VSE Z NAMENOM, DA BO ZADEVA PREGLEDNA S PODATKI, POTREBNIMI ZA IZVEDBO TEKMOVANJA. VSE SPORE REŠUJE KOMISIJA, TAKOJ. V PRIMERU NEDOREČENOSTI PRAVIL OZ. KAKRŠNIH KOLI NEJASNOSTI SI KOMISIJA PRIDRŽUJE PRAVICO DO ARBITRARNE ODLOČITVE.
|